She is ,

My photo
Its not a crime to change to be a better person (:

28 December 2009

Prank. HAHA

HimMe

Ni rabiatul binti dato' hamzah ke ?
Ye saya. wah nama penuh tau. sapa ni ?
Saya encik shukor binti sameon dari jambatan haiwan liar selangor. bolehkah puan menghubungi kami jika terjumpa beberapa ekor tikus dan 3 ekor lipas yang sedang berkeliaran di kawasan puan ? pihak kami amat bebesar hati jika puan sudi memberi kerjasama kepada kami.
HEH ? puan ? err , okay. tapi saya sure rumah tu takde haiwan tu sume. thanks la ye untuk info tadi tu.
Ada apa puan ?
Ada tengkorak dianasor tertanam kat belakang umah. btw , saya cik lagi k. harap maklum.
Oh. mintak maaf cik. saya cuma inginkan ekor sahaja. antara dua haiwan itu sahaja yang saya telah maklumkan pada awal perbualan ini.
Ohh , kalau begitu , tidak dapat la saya membantu ye. sbb tikus n haiwan lagi satu tu , saya dah bunuh awal awal. terima kasih.
Mengapa cik tidak mengambil ekornya ? isteri saya sudah lama mengidam untuk makan sup ekor.
Suka hati laa. isteri awak pegi la makan kat gerai. belambak sup ekor.
Oh. awak nama saya muhammad haziq bin harun. saya rindu awaklah. awak bila balik sini ke ?
HAHAHAHAHA. HAZIQ ! prank aku ah konon ni ? AAA ! rindu gilaa kat kat kau tau tak ? aku balik kj esok. tapi kejap je. rabu balik lagi tapi lama. napa ?


haru punya toyol ! aku siap cite kat sibling aku kot ! kan dah , sengal jee . hahaha . rindu haziq :'l

Rabiatul Hamzah <3

No comments: