She is ,

My photo
Its not a crime to change to be a better person (:

06 March 2009

pity Syamimi ;(

haii ,

terlebih dahulu , saya mahu awak yang membaca sedekah al-Fatihah bagi muslim kepada Arwah Dr.Syafie yang baru saja pulang ke rahmatullah pada petang Jumaat jam 5 petang .

sigh sigh sigh ,

saya pergi rumah Syamimi hari ni . hati ini tersentuh tatkala mata ini terpandang pada sekujur tubuh yang kaku berada di hadapan . hati ini lagi merintih apabila terlihat anak anak Arwah Dr. Syafie , menatap tubuh nya . air mata tidak lekang daripada mengalir deras dan terus mengalir . walaupun berhenti tetapi hanya untuk seketika . betapa dalamnya kasih dan sayang terhadapi arwah bapa mereka .
dalam benak hati kecil ini terus menimbulkan persoalan . adakah selepas ini giliran ibu bapa aku ? ataupun diri aku sendiri ? sudahkah aku bersedia menghadapi semua ini ? kalau ibu atau bapa yang pergi , cukup sudah ke bakti yang aku lakukan untuk mereka ? daripada 1 soalan ke 1 soalan . menyebabkan hati ini merintih keinsafan . fikirkan dan bayangkan .

* tahu ! ayat memang Melayu baku habis . time ni tengah tengok pidato kat tv1 . hee :D

smile ,
rabiehmzh

No comments: