She is ,

My photo
Its not a crime to change to be a better person (:

28 March 2009

Earth Hour

haii ,

i really support this campaign and i really hope that my family will support too but that's just a hope =__________= my sis very supportive and she's the one whose switch off all lights . then suddenly my mom shout and membebel . SO SCARY wehh !

here's the dialog ,

ibu : HOII ! KENAPA TUTUP TUTUP LAMPU NI ? GILA KE ? KUANGHAJA BETUL ! TANAMPAK KE ORANG TENGAH BUAT KEJA ?
me : * with cute voice , Ala , kita kena support earth hour ibu . kena tutup lampu . lagi 1 minit ni .
ibu : ORANG GILA JEK BUAT BENDA NI SUME . ABES KAU NAK BUAT KEJA DALAM GELAP LAHH ? DAH LAH KAWASAN KITA NI PEROMPAK BANYAK . KALAU ORANG NAK TUTUP LAMPU , BIAR . BIAR DIA KENA RODOK NGAN PISAU NANTI .
ME : * scream with low tone while running to the tv . AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !

fuhh , scary doh ! i never see my mom like that . it's been a long time since the last time i kena bebel and jerit macam tu . ye lah en , dah besar . haha . jantung ku berdegup kencang , sekencang hempasan ombak tsunami . WOAHH ! bersastera . RINDUU ~ (;

xoxo ,
rabiehmzh

No comments: