She is ,

My photo
Its not a crime to change to be a better person (:

29 January 2009

sehari di Sunway Pyramid

haii !

tadi gerak gi sunway . awal gila ! pukul 930 am dah kena ada kat umah amalin . gila ahh . padahal gerak kol 1045 en . pergh , memang AWAL gila ahh bas tu . plus , epul ngan nas ber-MAKE UP lama gila . ish ish . kalah perempuan . then , sampai kat sunway , straight away pergi wayang . we watched BRIDEWARS . tukar plan . kesian nas , kempunan liyana jasmay . haha . sambil sambil tunggu wayang start lagi 1 JAM , guys nak gi main game kat arcade . uish ! hangus berhengget hengget duit dorang kat situ . saya tak join ahh . BERJIMAT CERMAT ;D

then after wayang , gi round 1 sunway ! pergh , memang membakar kalori ahh . haha . turun naik turun naik sunway . padahal nak cari 1 barang jek . then , kutuk kutuk epul . heee :D gossip gossip ngan U'UN dan AMALIN SANGAT BEST ! haha . " rahsia di sunway " . haha . seng !

then , gerak balik around 6 cam tu . pergh , ni ahh si rauf JUTAWAN nak beli beg sekolah . ohh ohh ,RAUF DAH MAJU LAHH ;D pastu , abang amik depan kastam . sampai umah , tengok purse ada lagi rm 10 ! fuiyo ! ade baki . haha . and and epul , kau ada hutang ngan aku ahh . jangan lupa ! aku tuntut bila jumpa lagi nanti xD

memory ,
rabiiehmzh

14 comments:

irwan said...

hahaha
kau dah 'puji' aku pnye ______ hot en so aku UP lagiiii
HAHAHAHAHAHA !

Nur Rabiatul Addhawiyah bt Hamzah said...

HAHAHAHA , kalau cam tu , aku nak baju sehelai lah ! boleh ? kau nya ______ kan HOT . jangan lah kedekut kedekut . HAHA .

irwan said...

hahaha gila kauuu
aku nk main game kereta kat arked pon dah semput ni kan pulak baju ?
waaa poket aku bocor wehh haha!
ni mesti masalah puji ________ hot dan kembang overdos !
HAHAHAHAAHAAHAHAHA

Nur Rabiatul Addhawiyah bt Hamzah said...

HAHAHAHA , kau ahh ni , sapa suruh ______ hot sangat . nasib baik lens camera tak pecah . poket bocor JAHIT ahh ! xD
tak pek tak pek , aku kasi kureng ahh . belanja makan MAMAK ! haha .

Anonymous said...

haha
korg still tk hnti hnti ckp psl ______ hot en.
kunk aku buka pekong baru thu :D
ey rabie gossip smlm amat best la. HAHA

Nur Rabiatul Addhawiyah bt Hamzah said...

eish un , cerita pasal ______ epul yang hot tu mana leh lupa ohh ! hahaha xD

yeah un ! BEST SANGAT ! buat selalu okay ? ;D

irwan said...

haha ape boleh buat
tenyeh atas kerusi tiap harii weh
AHAHAHAHAHA
lens pecah pon takpe, aku ada bnyk kat rumah ni haaa
hahahahaha nk ? ambik je ;p
mamak pon alriite je
HARTIJA MAJUUUU jom !
haha

Nur Rabiatul Addhawiyah bt Hamzah said...

tanak lah HARTIJA maju , kita mau FARISH maju . haha xD

lens belambak kat umah ?! muzium ke pe ? haha . NAK ! ngan camera sekali leh ? hee :D

irwan said...

hahaha farish maju kat manaa ?
parish eh ? =P
lebih kurang stadium bukit jalil dah ! AHAHA
camera dah habis, tunggu saya rompak kedai nikon kat sunway dulu lah rabiee . ahahaha x)
saya kasi awk dslr limited edition pnye AHAHAHAHAHAAHA

Nur Rabiatul Addhawiyah bt Hamzah said...

farish maju yang dekat ngan STDN tu . alahh kedai mamak milik IRWAN yang kat glomac tu . kau ni tatau ke ? HAHA .

stadium weyy ? batak ahh ! kaya gila mamat ni . haha .
epul , nanti saya join awak gi rompak ehh ? dapat extra . sorang satu camera limited edition . baru ahh GENG ! hahah xD

irwan said...

hahah oh kedai tuuu
tau tauuu :p sblm ni dah kena bakar kedai tuu sbb boikot !
AHAHAHA
kaya sunat wehh, haha!
kalau mau join kena register dulu auu. nnt jumpa sign contract dulu auu
baru boleh jd member
dpt baju free !
HAHAHA

Nur Rabiatul Addhawiyah bt Hamzah said...

mamak pun ada orang boikot ke ? lebih lebih tauke dia IRWAN tu en ? kan dia BAIK ?! haha xD

register ehh ? sign contract tu senang . janji jadi member rompak rompak . tshirt aku size besar ehh . jgn lupa . HAHA .

irwan said...

haha org boikot sbb kedai aku tak maju sgt dohhh. tuh yg aku tak puas hati wehhh hahaha!
yeahh sambutan hangat dr rabie
hahaha size baju kau aku kasi pling special beb
XXXXXXXXXXXXL
ahahahaahahahaahahaha

Nur Rabiatul Addhawiyah bt Hamzah said...

macam mana nak maju weyy , kalau tauke dia IRWAN ?! haha xD

aku sambut je rasa hangat je en ? haha ;D
deyy ! SIKIT gila X kau ! HAHA x)