She is ,

My photo
Its not a crime to change to be a better person (:

12 January 2009

pity ME ! :P

haii ,

tahu tak , tadi kan time training badminton kan , kitaorang saja ah main main practice practice , apa orang kata tu , MERAPATKAN HUBUNGAN SILATURRAHIM ! haha . pastu kan , time main main tu kan , kawan rabie kan , dia TERKETUK kepala saya dengan recquet time rebut nak pukul shuttle . padahal kan , saya dah leh pukul dah . kesian kepala saya . tp lagi kesian diri saya . ni dah masuk 3 kali kepala saya TERHENTAK dengan sesuatu . nasib baik ingat lagi jalan balik rumah . seriap kali active sukan mesti injured ohh . kesian saya ! :'( hahaha . pastu kan , time trainining netball kan , coach tu suruh kitaorang wat fitness . tahu tak apa yang kitaorang kena wat ?! lari keliling coart dalam masa 20 minutes ! DOHH ! kurus aku cam ni . hahaa xD

ngada ngada ,
rabiiehmzh

No comments: