She is ,

My photo
Its not a crime to change to be a better person (:

01 January 2009

1st January 2009

haii !

hmm , tak rasa ke cam 2008 berlalu terlalu pantas ? baru nak menghayati saat saat bahagia dah masuk tahun baru . ohh , i'm sure this year will be tough for me and also to my friends . and this year will be a bit different . well , kan this year i'll be taking PMR , so most of the time i kena belajar . tu pun kalau betul betul insaf . haha :D but i'll try to be good . i know my parents hope more from me . and i don't want to disappoint them . saya akan belajar bersungguh-sungguh , so pe result yang kuar tu ahh hasil dr pembelajaran saya . HAHAHA . uish , dah fikir result . tak leh tak leh , bahaya ! xD

eve ,
rabiie hmzh .

2 comments:

Safinah Rashid said...

haha. ape lah abie ni xD

Nurunnuha said...

whoah, abie, i baca nii menaik kan semangat i nk blaja betul2 for PMR doo. HAHAHAHHA.


and fer that, THANK YOU !

:D