She is ,

My photo
Its not a crime to change to be a better person (:

06 January 2009

sah , orang takenal .

haii .

kan yesterday i told that haziq tanampak i en , dia mmng tak perasan pun ! tadi , time recess , he saw me . then , dia tegur .

" eeyh , dah masuk pagi dah dia " .

my reaction was like , =___= .

haha . sengal gila ohh . he's also 15 and new in morning session . adoii . then , i said to him ,

" EE , smlm kau tanampak aku ke dohh ? aku senyum kat kau , kau lalu cam aku de wat dosa jek kat kau . haha . ramai plak tu yang x cam aku . cam aku ni invisible jek ."

then , u know what's his answer ?

" ohh yeke ? aku taperasan langsung oh ! lahh , patut ahh smlm aku de dengar kau ckp dlm bas yang kau cm invisible . haha ."

YAALLAH ! that's explain everything why almost everybody i know didn't smile back at me when i'm trying to be friendly . HAHA . u imagine lahh . orang yang selalu lepak together , leh takenal si punya diri yang COMEL ni . hahaha xD


budak baru ,
rabiiehmzh

No comments: