She is ,

My photo
Its not a crime to change to be a better person (:

26 August 2010

Self Depression,

mula mula nak cakap, IWAN DAH BALIK ! and he keeps calling me Mok -.- takpe, dah biasa. tapi harini, setiap masa. oky redha. haha

Anyway, im just recovered from a great depression. well, all started from the day i get my results last Monday. Chemists, Physics, Bm and Mm. YaAllah ! I FEEL REALLY STUPID. Physics, even Adil yang not really study pun can get 31. me yang tuition ni can get 19 ! well, thats not over 100 laa. but still ! after total up the mark, i got 48%. yaAllah. then, i thought i'll be okay during BM. sekali, my friend, Natasha, whom do not speak Malay at all can get higher than me. I FEEL DOUBLE DUMB. then Mm, i expected to get less than 10 wrong tau. sekali cukup cukup la 10 salah. then tambah with work book nya mark, i got 75%. haihhh. serious down gila.

then, that night i thought there's someone that can make me laugh laa. i texted everybody but none yang reply. yaAllah ! sabar sabar. then, i missed my old friends. if dulu, whenever i felt down, i can spill to anybody, now i can only story to Hanna or Intan. because others dont know my background. haih. so, after tak tahan, i cried out loud. LIKE GILA OUT LOUD. sampai tersedu sedu teruk gilaa. Allah je laa how i felt that night. i told Him everything. I talked to Him everything. Yes i know, He already knows but i prefer to say it out loud than keep it inside. so yeah. then, yesterday and today, i was recovering laa. I watched Upin and Ipin. it works la dei. i did laugh. OH and thanks Rauf for being there for me. aku tak cakap lagi, kau dah tau aku ada story. haha. and my best girlfriend, Teha. you give me semangat and even though you didnt say sume that you feel inside and kau fikir, aku faham. you dont want to hurt me. aww. and really, thanks <3

Ps; Lusa cuti sampai Selasa. YEEHAA :D

Rabiatul Hamzah <3

4 comments:

lokmanfirajunior said...

itu la ko, g tuition pun nak berangan..hehe..
rilex laa, akk pun mcm ko gak dolu2, setiap kali exam, hancus berkecai..abah dah biasa dah mengeleng2 tgk report card akk setiap kali..hahaha..
tapi last one, time SPM nanti pulun abis laaa..orang nak tgk yg last tu aje, setakat exam2 biasa nih, taknyah la depress2, buang karan aje..hahhaaa..enjoyyy study tu dekkk oi!
nota kaki: time SPM, subject Akaun akk lagi la kantoi -F9 terusssss, tapi skrg aku keje kat Banking Industry yerrr, Degree In Islamic Banking ko!clazzzz kan???
pengajaran- usaha, tawakal & jgn putus semangat..setiap perkara ada hikmah & percaya dgn ketentuan Allah. InsyaAllah..

Ada paham??? :)

Nur Rabiatul Addhawiyah bt Hamzah said...

YAALLAH. HAMBA MU INI BERSYUKUR MEMPUNYAI KAKAK SEBIGINI. ALHAMDULILLAH :D

kak fira ni, ni yang nak nanges ni. caring nyaa. sob sob. HAHA. thanks kak fira. sangat memberi inspirasi dan semangat. haha.

and and, adik dah beli white board ! weehoo. nak jadi cikgu kepada diri sendiri. hahaa.

Teha said...

aww, baiknye kak fira :D

OMG! u did got the hint :O :O :O and yes. its true though :) all d best! :D keep climbing!! :D

xoxo,
PRINCESS TEHA :D AHAHAH

Nur Rabiatul Addhawiyah bt Hamzah said...

Yes teha, aku dapat the hint.

yaAllah. Teha, ending kau tak syiok langsung. PRINCESS ? EWW. HAHA