She is ,

My photo
Its not a crime to change to be a better person (:

25 February 2009

unforgettable day ! <3

haii !

tadi kan , before gi sekolah , dalam bas , gha tanya amoi dia bawak tak baju bomba . amoi terus cam " ALAA ! aku lupa lahh " . then , kitaorang cam kesian lah kat dia . terus turun dari bas kat depan umah intan . guna payung dia gi jalan balik umah . mula mula cam AYU gila lah guna payung tapi rasa cam lambat jek terus lari redah hujan suma . then amoi gi masuk umah terus selongkar sume almari tp tak jumpa :( . then , otw nak gi bas balik . lawak gila . cam charlie's angles ohh . kitaorang lari laju gila . pastu kat simpang tu amoi nak gi anta payung kat umah intan . pastu ayat dia cam perompak yang tengah lari dari polis ohh " kau lari dulu ! aku letak payung " . cam jerit jerit tau . sekali naik bas gha kata " korang , takpek lah . aku takesah pun kalau tak pakai baju tu " . =___________________= hekeleh minah ni . kata lah awal awal . haha . tapi tak pek gak , dapat lari . EXCERSICE ! ;D

and then sampai sekolah baju dah basah . students dah gerak nak masuk kelas . nasib baik naik bas kalau tidak sure prefects dah amik nama . time masuk sekolah tu , muka sorang sorang cam batak jek . cehh konon konon cam VIP ahh , lambat takpe . sila sila , jemput jemput . hahah .

time balik , jumpa amoi kat depan kelas dia . saya ni ha teringin nak makan ice-cream so cakap kat amoi nak gi kantin tp dia tamau teman . so fine , gi kat amir mintak dia belikan . sekali pusing pusing , amoi hilang . then jalan lah saya membawa diri . sekali dah jalan sampai tempat tunggu bas tu , amoi tak da gak . so cam AIK ? mana minah ni en , bukan dah jalan dulu ke . tetiba rasa cam dah TERTINGGALKAN dia kat belakang . pastu gi lah cari kat pagar sekolah , dia rupanya ngah cari ORANG DI SINI . haha . sekali safika cerita , AMOI , SAFIKA , NAJAT , ADEE ngan siapa lagi tah , tengah tunggu kat atas . HAHAHAHA . kesian mereka . amoi siap cita , dorang gi cari kat kelas , kantin , tapak perhimpunan , semua lah . rupanya dah keluar sekolah . HEEE :D
tapi bila ingat balik , macam sweet gila . risau jugak mereka saya hilang . haha .

p/s : saya tahu cerita saya panjang , tp tulah hari saya hari ni (;

xoxo ,
rabiiehmzh

No comments: