She is ,

My photo
Its not a crime to change to be a better person (:

07 February 2009

Bomba , upset , fun !

HAII !

pagi tadi , saya pergi SMK Taman Medan untuk pemilihan BOMBAnya kem daerah . saya TERPILIH ! AAAAAAAAAAAAA ! TETAPI ! saya tarik diri . because i think study is more important . PMR pulak this year . dah lah saya ni susah nak catch up math walaupun 1 hari jek tinggal . so susah lah . plus , training nanti , EVERYDAY for 2 weeks before the camp . pergi pagi balik petang . fuhh , semput ahh nak kejar . so , i prefer untuk rasa bersalah sekarang dari frust menonggeng depan dewan after dpt result . serious ahh , i really really really feel soo upset . dah lah wakil dari my school 2 orang jek . then , when i get a chance saya tarik diri . tp , i promised to myself , form 4 , SEMUA activiti kat sekolah , saya akan join . tengok ah . REVENGE ! haha . next year , saya akan pastikan saya pergi daerah atau negeri . WAHH ! tengok masa depan tau ;D

tetapi if dapat good results and dapat offer masuk asrama , saya sanggup tinggalkan sklh skrng and masuk asrama . kat asrama saya akan active GILA ! so that , boleh senang suit ngan environment baru (; if tak dapat pun , nak jugak pindah sekolah . LANTAK ! :D

so gitu lahh , ceritanya . tapi memang bersalah gila ahh . semua pegawai keep on asking me , asal tarik diri , jom lah join . sampai april jek . kalau kebangsaan baru mei hbs , jom lahh , wakil kan sekolah . BLA BLA BLA BLA . GRR ! geram geram . sedih pun ada gak . tetapi , kalau tengok balik orang yang pergi tu , mcm tiada geng . tamau lah , tak fun nanti . HEEE :D

okay lahh , assalamualaikum (; bbye !

confident ,
rabiiehmzh

No comments: