She is ,

My photo
Its not a crime to change to be a better person (:

08 February 2009

something unexpected but real

saya ambil dari atin nya . sebab ? bosan sngt . tarak tau mau tulis apa hari ini . activiti yang sama untuk seminggu ni . jogging , sekolah , gossip , perasaan , sama je kan ? so , today a bit different . i wanna tell some of my personalities .


  • suka dikelilingi oleh SAHABAT so that boleh lupa masalah yang menimpa . CEWAHH ! ;D
  • suka bila orang kesah pasal diri ini . rasa dihargai sangat tp tak da sampai jd busy body tu dah annoying gila ahh .
  • gila tasuka kat orang yang nak jadi luar dari diri dia sendiri .
  • kalau ada benda yang wat rasa sedih , akan simpan dulu sampai 1 tahap dah taleh tahan , nangis , then akan cari orang yang betul betul sesuai untk luah kan .
  • tasuka tunjuk perasaan sebenar kat orang . sampai orang clueless wheather saya ni happy ke tak .
  • akan baca balik message lama . walaupun dah 5 kli baca . memory plak ! :D
  • suka tulis sajak and baca novel . orang sastera ni ! haha .
  • kalau jumpa CICAK sure jerit cam tengok cita hantu xD
  • kalau dalam sebulan takuar gi jln jln , tak sah .
  • suka pukul buntut ibu . HAHA .
  • suka tendang buntut kawan . hee :D SEDAP en ?
  • kalau tengah study , rasa cam ngantuk gi turun on jap ingat kejap jek . sekali lama gila ! cam sekarang . heee :D
  • kalau dah sayang gila kat SAHABAT , rbie akn jaga dia gila gila . mcm amoi , teyha atin and rauf. tp atin ahh yang selalu dapat layanan istimewa . GEDIIK !
  • kalau ngah sakat sakat , ttbe jek muncul identiti kedua dlm diri sendri . mcm tetiba jek leh baca fikiran orang pstu reply balik . padahal orng tu tacakp pape pun . tahu pelik . tp itu lah RABIATUL ! ;D
  • teringin gila nak guna "saya awak" . tp tiada teman berbicara . haha .
  • suka gila kasi gelaran kat orang . pastu berkekalan (; siapa pernah kena ? terasa sendiri ehh ? :D

banyak gila actually tapi saya sendiri tadapat nak ingat perangai ni . korang sendiri lah kot yang bgtau saya perangai saya cana . okay ? deal ! ;D

so long ,
rabiiehmzh

2 comments:

Anonymous said...

huh yg last sekali tuu, terasa aku telah mengenainya!
hahahahahahaha

Nur Rabiatul Addhawiyah bt Hamzah said...

BENGKAK ! ;D