She is ,

My photo
Its not a crime to change to be a better person (:

19 February 2010

our memories












dah, semua picture kita lepak aku upload. semua pergi. mara curi. ambik ambik. yang aku tau, nanti dorang balik sini, sume berjaya, happy, tak lupa orang sini n jadi orang eh ? haih. sayang korang. sangat. sumpah. ingatkan harini tak nak nanges, sekali Haziq buat dialog drama melayu, terus :'( haih. ame, aku tau kau sakit, but be strong okay ? insyaAllah, ada rezeki, kau dapat masuk mrsm. i'll pray for you (: yang lain tu, dah dapat masuk, dont waste your only chance okay ? use it wisely and aku tau, korang pandai and if ada bad influence yang try to make you guys jauh dari kitaorang, please, jauhkan laa. haih. bye korang. aku nak korang tau, no one can replace you guys :') 

Missyoualready, Loveyoualot,
Rabiatul Hamzah <3

No comments: