She is ,

My photo
Its not a crime to change to be a better person (:

26 February 2010

Our Soft Hearted Guy's story

" Aku dah nak kena surat amaran but selamat lah. Ceritanya begini; Aku dengan kawan aku balik dorm lepas prep pukul 10 pm. ktorang balik 15 minit awal, then ada announcement suruh kumpul kat dewan, ktorang tak tau, ktorang terus pergi makan, perut dah lapar, then tetiba ada cikgu datang, ktorang tau ktorang salah sebab balik awal, then lari lah ktorang naik dorm, masing masing cari tempat sorok, aku awah katil. gigil aku, nak terkentut pun ada juga time tu, cikgu pula tengah check dorm kat blik sebelah, aku buat keputusan lari dari dorm, bila aku turun tangga, cikgu pula naik, menggeletar aku tapi nasib baik cikgu tengah check dorm, aku sempat turun cepat. aku terus lari ke surau. then aku menyorok belakang dewan dalam gelap, time aku menyorok tu aku nampak dua kepala, muka putih, rambut hitam panjang. mula mula aku tengok tak jelas lama lama aku tengok makin seram aku tapi rupa rupanya tiang. haih, mcm mcm ayat aku baca. haha. benda berlaku kelmarin kot, sorry if cerita tak menarik. and now everynight kat dorm airmata menitik je sbb aku asyik ingat korang. aku asyik terfikir kan best if korang gelak dengan aku. "


the story sangat funny. i laughed out loud when i read Arif msg. but bila dah ending tu, touching gila. he misses us and remembers us in his every breath. awwww, me too wehh :'(

Rabiatul Hamzah <3

No comments: