She is ,

My photo
Its not a crime to change to be a better person (:

21 February 2010

Muhd Haziq b Harun

Haziq, kau pun sama kan, nak pergi juga. haih. tapi takpe, its for your own good and future kau kan. takpe aku redha. kau kat sana, take care k ? jangan jadi sweet talker sangat. nanti, ramai aweks suka kat kau,  Najat, Hani ngan aku,  kau nak campak mana ? haha.  study elok elok. focus. aku tau kau pandai math but still kena study gak subject lain. and jangan tonggek sangat, nanti kena bahan, nak ngadu kat sapa ? aku takde. haa, kan susah. hee :D jangan lupa ktorang kat sini, if kau need someone to talk to, kau call je ktorang. we'll be there for you (: best friends forever k haziq ? aku sayang kau. haih, lepasni, kat sapa lah aku nak ngada ngada. tinggal najman je. oh and, jangan lupa number ktorang au. penting !

okay la haziq, bye <3

Rabiatul Hamzah <3

No comments: