She is ,

My photo
Its not a crime to change to be a better person (:

13 July 2009

Friendship Letter

Aku dilahirkan pada 5 September 1994 .
Seorang perempuan yang agak comel =]
Aku dibesarkan dengan penuh kasih sayang ,
Dikelilingi dengan rakan rakan yang peramah , baik hati , penuh perasaan , dan banyak lagi.
Kawan yang paling tak dilupakan gegirl ni ,
Wajahnya coklat coklat manis , sifatnya yang agak sempurna .
Hati aku dipenuhi dengan kegembiraan yang dilalui ketika aku bersama dia , selama aku berkawan dengan dia .
Kenangan pahit dan manis sama sama kita lalui kan ?
Walaupun kadang kadang penat dengan suasana cara kita berkawan , tapi kita tetap tempuh lalui bersama kan ? kan ? hee ..
Semua perasaan yang kita rasa mesti bagitau each other kan ...
Tau tak , aku bersyukur sangat dapat kawan lama gile dengan kau .
Diri kau dah sebati dengan jiwa aku walaupun kadang kadang aku benci kau. hahaha ..
Akhir sekali weh , mungkin satu hari nanti kita akan berpisah gak aku cuma harap kau kekal dengan perangai kau sekarang ni ataupun jadi lebih baik . Jangan tinggal solat k ? Ada rezeki insyaAllah kita jumpa kat akhirat nanti (aku tak tau nak cakap apa sebenarnya .. benda benda yang boleh buat kau nangis , rasanya ada dalam hati aku jek . bia aku je yang simpan ..)

* this letter is from my beloved best friend , which i can't mention her name . maybe if you're her friends maybe u'll find out who she is . i'm so touched when i read this . suddenly she asked me for my book and started to write something . when people wanted to read it , she'll cry. at first , she asked me to read it next year . how can possibly i stand myself from reading something that is in my book . after i read it , i'm straight away texted her . she was very shy and asked me to put the letter away from the book . so , i think i want to frame it and put it on my study table. ohh ohh ! I LOVE YOU BEST FRIEND <3

Rabiatul Hamzah <3

8 comments:

Teha said...

awww ;'] i knw who is this. i wont tell. ahahaha. awww, kenapa sweet bangeettt nie :D

Nur Rabiatul Addhawiyah bt Hamzah said...

hahaha . KAN ! macam sweet enn ? aku baca macam , terharu gila ahh .

Teha said...

mcm sweet ape nye! MMG SWEET kottt. ahaha. nseb baik dia x bace blog kau. kalo x, kembanggg~ HAHA

Nur Rabiatul Addhawiyah bt Hamzah said...

HAHA . kann , sweet gila ahh . ohh , btw , dia tak kasi orang lain baca sebenarnya . malu . but aku terlampau terharu . hee :D

Teha said...

HAHA. biaser laaa tuh :D

Nur Rabiatul Addhawiyah bt Hamzah said...

KAN ! rabie pulakk . haha .

Anonymous said...

eh, aku tauuuu!

Nur Rabiatul Addhawiyah bt Hamzah said...

SLOW ! haha .