She is ,

My photo
Its not a crime to change to be a better person (:

08 July 2010

Buka Hari ?

o'ooo ! esok open day. bustard ! my mom will come to take my results. damn. dah la results sume huruf ada. haha. and Pn Rukumani surely will report everything and benda yang confirm dia cakap is, "Rabiatul is talkative girl." hahaha. every year i get the same comment. cuba laa cakap im quiet ke innocent ke. kan like woaah, Adik dah berubah ! haha. i really want my dad to take my results but dia baru balik from Jakarta tonight. sure letih. plus, he told me once that, the only results yng dia kan amik ialah SPM. aiyak /tepukdahi/ sabar je la.

i think, now my sister, Kak Fira and her husband, Abang Lokman are on their way to fetch my dad at airport. ABAH ! WELCOME HOME. NAK CENDERAHATI ;D


Rabiatul Hamzah <3

2 comments:

lokmanfirajunior said...

result ko merah2, memang tak la abah nak g amik kannnn!??hahah :P

abah bought me telekung, so sila jgn amik saya punyerrr..hehe..

Nur Rabiatul Addhawiyah bt Hamzah said...

ahh ! biru semua pun abah tak gi amik. bapak mithali kan, spm jee. hahaha

HEY ! ASAL DAPAT TELEKUNG ? alaaa