She is ,

My photo
Its not a crime to change to be a better person (:

10 June 2008

school day ! ;D

heii peeps ,

dah start sekolah ohh ! BEST nya , SUMPAH ! walaupun sedang sakit , tapi bila tgk kawan kawan yang dirindui , aww , terus sihat !
tetapi bila fikir duty , ohh , malas lahh gak , tapi WAJIB dilakukan ,

ohh , you know what , my first day of school , i mean after holiday nii , i weak gila ! tak larat nak diri , jalan , gerak , especially menulis and makan . yesterday i ate dadih , then of coarse lahh guna sudu kan , then tangan i menggigil gigil ohh . pity me :( today , also not so good . i got cough . very badly . my chest sick and my flu become worse ! aww , what happen to me ?
tu lahh orang tak nak sakit , di minta minta , kan dah padan muka , HAHAH , kutuk diri sendiri ohh .
doakan i get well soon . i can't stand it . but thanks a lot kepada MEREKA yang menjaga abie kat sekolah . nanti urut lagi kayh ? and now i get mad easily . sorry people ! :B

<3

a LOT of LOVE ,
rabiie <3

No comments: