She is ,

My photo
Its not a crime to change to be a better person (:

30 December 2010

Survey hujung tahun.


bila nampak sign ni kat blog Fatin dah macam, Zzz leceh gila. pastu tetiba nampak pula minah ni tag RABIE HAMZAH kat bawah tu. terus tepuk dahi cakap Allah ! hahaha. okay, jom buat. tengah bosan ni.

  1. i like when people call me Rabiatul. taktau kenapa, tapi rasa terharu sangat. HAHA
  2. i like when my parents datang sekolah. untuk any event la. sebab i like to show off my parents. haha. because dorang kan KEWL ;)
  3. saya senang teruja ngan sesuatu benda.
  4. OH. saya jenis yng tak nampak benda depan mata. hahaha.
  5. sometimes, saya teringin nak jadi ustazah. haaa, mesti tak percaya kan ? tapi tu la kebenaran. ehe ehe
  6. i dont like sweet drinks or food. kalau minum nak air mineral je. sihat kan bangs ? ;D
  7. to me, guys yang pakai specs, syle ala ala nerd tu menarik and kacak. oh pastu yang pakai jubah and kopiah. cahaya keimanan terpantul. ehe ehe
  8. i love to read ! sangat sangat. i can finish one book in one day.
  9. my family and my best friends are my life.
  10. saya kan. em. hee. aa. teringin nak jadi model muslimah. JANGAN GELAK LA ! hahaha
  11. i love making jokes, bahan orang and gelakkan orang out loud.
  12. im the kind of person yang TAK suka dengar orang curse, di curse, meng-curse. if i do so, that means im really really angry.
  13. I LOVE PRETTY CLOTHES AND I LOVE DRESSING UP ;D
  14. people maybe nampak im kind of messy and tak teratur, but actually saya jenis yng skema. ada buku nak tulis hw, ada timetable for study, makanan apa nak makan, baju ni nak masuk ngan baju mana lawa.
  15. I HATE OLD PEOPLE YANG FIKIR AND ACT MACAM BUDAK BUDAK -.-
  16. oh oh, saya tak suka bila orang masuk bilik tak tutup pintu balik.
  17. tak suka bila tengah belajar in study room pintu tak tutup rapat. rasa macam terdedah and tak de privacy.
  18. i dont like when people ask so many questions and ask %$$*@!@ questions.
  19. OH ! i like when Abah challenges me. especially on studies. rasa berkobar kobar terus nak belajar and prove to him that he's wrong ! haaaa
  20. im very observant. sangat sangat. macam, orang tu pakai apa minggu lepas pun boleh ingat. gitu laa. hahaha.
  21. I LOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE WINDOW SHOPPING AND SHOPPING <3
  22. i know im not that smart, i only aim 6A's for SPM. memang laa nak 9As kan . sapa taknak. tapi kalau dah 6A tu kira bersyukur tak terhingga laa. and jadi Psychologist berjaya :D
  23. saya selalu jadi teman orang dating. if my friends nak dating, mesti ajak saya. kenapa ? sebab saya best. kahkahkah.
  24. i dont mind going anywhere alone as long as ada lagu or buku or hp. dah boleh hidup.
  25. last but not least, I LOVE PUBLIC TRANSPORT ! <3
itu aja dong. selalu macam ni laa. bila takde survey ke apa, notice je benda pelik yang ada in myself. tapi bila i have to answer a survey terus lupa. mhmmm. okay tu jeee. sekian.

OH i wanna tag YASMIN MAISARAH, KAK ZAHFIRANEKA, NURDINA ILYANI, HANISAH HASAN AND FARAH AIMAN.

Rabiatul Hamzah <3

3 comments:

Yasmin said...

*tepuk dahi 88 kali*

lokmanfirajunior said...

aduhhhhh...ko tunggu la 5 bulan 5 hari baru akk buat benda alah nih..hahaha..

oh, last statement ko tu mcm tak percaya aje..tak penah pun tgk ko naik bas?? eh, ko bukan kaki bodek orang suruh hantar ke sana kemari ker??esp abg tersayang ko, iwan kan?? hehe..

Nur Rabiatul Addhawiyah bt Hamzah said...

hahahaha. KAK FIRA SILA BUAT NOW ! ADIK TAU KAK FIRA LIFELESS GAK.

hello kakak ku yang tersayang, saya ni kerja naik public transport je tau. kalau stay kj, saya laa RATU PUBLIC TRANSPORT. HAAA hahaha