She is ,

My photo
Its not a crime to change to be a better person (:

05 April 2012

Aku menyahut seruan kerajaan !

Assalamualaikum :)

how are you peeps ? semoga di bawah lindungan yang Maha Esa, insyaAllah :) tengok picture tu. jom jerit sama sama. AAAAA ! DAPAT SECOND GROUP ! AAAAA ! less than a month from now. sigh sigh sigh. wedding Abang Nu is on 2nd June and 9th June. at that time, aku still kat kem. nanti balik for wedding, aku hitam. pastu family picture tak lawa. ala. baju dah pretty pretty dah. ALAAAAAAAAAAAAAA ! ibu, jom beli sunblock ! :D tu satu hal. bulan 5 tu juga laa nanti ada friends yang might get Uni first intake or matrix kan. tak boleh say goodbye. heh. at first memang la happy bila dapat plkn ni last year. then bila dapat at wrong timing macam 50-50. Teha dah offer diri nak hantar ke stadium MPPJ hari lapor diri tu. YEAY YEAY ! SAYANG KAU TEHA :D ada yang lain volunteer ? please ? hahaha.

okay, to be honest, aku dah homesick. semalam before tidur, aku berair. alalala manja nyeww diewww. terbayang nanti pergi sana, satu family hantar (KORANG KENA HANTAR ADIK !). pastu peluk ibu. then terbayang nanti ibu tinggal sorang kat rumah ngan abah. mesti dorang bertekak je. hahaha. and of course, mesti dorang gi jalan jalan dua orang almost everyday. haha. pergi laa vacation. gi jauh sikit sementara adik takde ni :D 

aku also hope tengah tengah kem tu dapat offer letter for Asasi. asasi nya intake kan somewhere in mei. jadi marilah kita berdoa semoga dapat laa Asasi UIAM. Amin, insyaAllah :) dapat balik awal. pastu dapat jumpa kawan lain before masuk U. taknak masuk sorang sorang bawa diri. hehe. 

Ps: awak, awak taknak hantar org ke nanti ? hihi

Rabiatul Hamzah

No comments: