She is ,

My photo
Its not a crime to change to be a better person (:

10 October 2010

Haziq ♥ 101010


HAZIQ ! HAPPY BIRTHDAY :D

Aku doakan kau makin tinggi, makin matang, makin kuat dan makin besar. mua ha ha ha. Aku tau kau tak suka tinggal kat asrama tapi aku tau kau kuat. sebab now pun kau cakap, dah okay kat sana. kira kau kuat laa to go through life kat sana. Aku nak kau tau, aku/ktorang tak pernah lupa kau pun. macam aku kata kat msg tadi, bukan lupa tapi tak ingat. hahaha. and kita tak boleh depends on one side je to make efford kan ? haa, so yeah. and and aku sayang kau, toyol (: Keep up kau nya perangai mulut manis ye ? haha. and paling nak wish ialah semoga kau sentiasa mengingati Allah tak kira senang atau susah. semoga Allah bless kau selalu (:


ps; somehow i look pretty in that picture. HAHA
Rabiatul Hamzah <3

No comments: