She is ,

My photo
Its not a crime to change to be a better person (:

17 June 2010

Arif Najman b. Norzid

Rabie says:
HAHA
najman, aku rindu kau.
yeay
aku tau kau rindu aku juga
terima kasih
Najman says:
HAHA
mcm mane kau tahu
aku tadi tertengok nametag kau
haha
so tetibe je aku rindu kau
Rabie says:
SUMPAH ?!
Najman says:
haha
sumpah la !
Rabie says:
AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWww
najman !
asal sweet sangat ni ?
Najman says:

haha
aku tak tahu
mcm
haha
mase aku tengok wayang dengan malik tadi
mase ambik ticket dekat dompet
pastu belakang tu nama kau
haha
warna merah
Rabie says:
alalalalala.
comel nyaaaa.
terharu gilaa okay ?
haha
Najman says:
jgn terharu sngat , aku malu
hahaha
Rabie says:
HAHA.
aku suka !
Najman says:
haha
aku pun suka !
mcm gila stylee
LOL
bole pulak
Rabie says:
HAHA
nasib baik movie kau tengok best
kalau tak, kau ingat aku je
HAHA
Najman says:
HAHAHA
gila kerek ayat !
lol
puji diri sendiri
syirik khafi
Rabie says:
alaaaa.
sekali sekala.
kau kena paham ahh
jarang orang rindu aku
HAHA
Najman says:
hahaha
jarang ?
memang jarang sebab orang sentiasa rindu kau
haha
Rabie says:
NAJMAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ni yng nak melt ni.
alaaaaaaa.
HAHAH.
but people rarely tell me that they miss me.
so yeah
Najman says:
ohh
hahaha
aku pun taknak bagitahu la
rabie , aku tak rindu kau
Rabie says:

HAHA.
ngada !
but, kau dah bgtau
so like, kantoi dah
takleh tarik balik.
haha
Najman says:
hahaha
Rabie says:
OH AND AWWWWWWWWWW,
KAU LETAK MY NAMETAG IN YR WALLET
Najman says:
dah la tahu whole story
haha
yeah
mane lagi nak letak
haha
nnt hilang


AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW. sweet kaan ? najman, i dont care if you allow me or not to put our conversations here. hee <3

Ruby Addhawiyah <3

No comments: